Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D56a81v66i41d 36V76l33k

20. 4. 2016 15:43

Díky zajímavý blog

1 0
možnosti

Když byl můj Golf nový, najel na plnou nádrž 700 km a natankovat jsem mohl v kdejaké vesnici za 5 minut. Dnes je mu 20 let, má najeto 350 tisíc km a na plnou najedu 700 km. Stojí čtvrtinu toho, co Tesla, takže náklady na km jsou něco málo přes tři koruny, na rozdíl od pěti korun u Tesly jen za amortizaci.

1 0
možnosti

Docela by mě zajímalo kdo protáhl tu křivku tím grafem zrovna takto. Protože já bych ji protáhl úplně jinak.

0 0
možnosti

J43i81ř76í 29H69a94v69e69l

20. 4. 2016 15:52

Křivka se vybírá zásadně podle toho, co má vyjít :)

0 0
možnosti

P12a16v35e40l 57V93é77b97r

20. 4. 2016 7:10

A k té ekologii: Víte, kde má výfuk elektromobil? Ano, má výfuk! Je to komín prunéřovské elektrárny...

2 1
možnosti

Dobrý den, pokud jste neoběvil nějaký nový druh li-ion baterie, tak máte v blogu naproste nesmysly. Li-ion baterie klesa kapacita uz z principu o 15% az 20% /rok. Je mi lito. Vim ze jste z VSE, ale Li-ion je takova kouzelna baterka, ktera se cpe vsude a marketeri ji maji radi. Da se dobre tvarovat, zadny pametovy efekt, extremne vysoka kapacita, takze na papiru to vypada vyborne. No a za par let se vyhodi, zvlaste kdyz je v teplem prostredi. Je mi lito. Jo a ty nekonecne pokusy s vodikem jsou doufam jiz po dvacate konecne ukoncene.

2 1
možnosti

To víte, jsou na začátku vývojové S křivky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS